श्रीमान !
धर्म रक्षक कठघरामा उभ्याइनु
मैले बताउनु पर्ला र याे पापकर्म भनेर
र अनिष्टकाे अपेक्षा
श्राप दिनु पर्ने
जाे
भतभति जल्न विवश हुनेछन
जसरी
बामनी बज्यैहरू जलेका थिए ।
पेटमा भाेटे ताल्चा लगाएर
धर्मरक्षार्थ
जसले आत्मिक सिंचन गरिरहेछ
सन्तुष्ट मन
बिंडाे थाम्न सपना बाँडिदिन्छन
अफसाेस
आराेप प्रत्याराेपकाे भकारी भरिएकाे छ ।
श्रीमान म के जवाफ पठाउ
कि किन पूजिदै छ भनेर
याे जिकिरकाे तादम्यता के छ ?
कुन नजिरहरूमा आधारित हाे ?
कि म सयाैं वर्ष अगाडि जन्मिउँ
ल्याउ बर्तमानमा विगत
र देखाउ सबै यादहरू
कैद गरिराखेका ।
सुनसान असार
केटाकेटीकाे चित्कार खेतमा भेटिएला
सयाैँ वर्ष पहिले
मेराे जन्मकाे आशंका हाे श्रीमान ?
भतभति जलेकाे शरिर
रटिरटाउ इतिहास
कसरी यादकाे एल्बमबाट निकालु
या म इतिहासमा पर्दापण हाेउ
कि म अपराधि झैं हर जिकिरमा
आफ्ना दलिलहरू पेश गरूँ
या
आफ्नै शिर उपर लैजाउ याे दुष्कर्म
जसकाे पाठ अवचेतनमा भरिएकाे हाे
काे बाट कहिले आयाे बेखबर बनेर
गडेकाे छ रिङमिगाएर दिमागका कप्टेराहरू
म पूजारीमा परिणत हुनुपर्ने
आशंका पुनर्जन्मकाे
काे ? अपराधी बनेर ?
या पिडित ?
उपदेशक ?
श्रीमान ! अवचेतनले चेतना दिएन
चेतनाले अवचेतन राेकेन
लगलगिए पछि शरिरका पुर्जा
भाकलले पहिलाे प्रथमिकता पाएकाे हाे
जाेखना हेराए पछि
लगिएकाे हाे तिर्थ व्रत
र
माेडिएकाे हाे कपाल
क्रियापुत्री झैं
बामनी बज्यैकाे पुजारी बनाउन ।
आग्लाे लगाएर खरानीमा अवतरित
माछाकाे आहारामा उद्देलित
शक्तिकाे हाकले धुजा पारिएकाे
साठीमा किनेर काटेकाे
या साटाेमा जलेकाे
बामनी बज्यैकाे चित्कार सुनेकाे छैन मैले
न मलाइ दृश्य पान भएकाे हाे
धर्म बचाउन
धर्म रक्षाकाे लागि
वा
पापकाे भारी लुकाउन
देउती बनाएर
निस्तेज पारिएका चिहानहरूकाे
अर्चनामा चयन हुन्छ
एक दुर्वल मन ।
धर्म रक्षक कठघरामा उभ्याइनु
मैले बताउनु पर्ला र याे पापकर्म भनेर
र अनिष्टकाे अपेक्षा
श्राप दिनु पर्ने
जाे
भतभति जल्न विवश हुनेछन
जसरी
बामनी बज्यैहरू जलेका थिए ।
पेटमा भाेटे ताल्चा लगाएर
धर्मरक्षार्थ
जसले आत्मिक सिंचन गरिरहेछ
सन्तुष्ट मन
बिंडाे थाम्न सपना बाँडिदिन्छन
अफसाेस
आराेप प्रत्याराेपकाे भकारी भरिएकाे छ ।
श्रीमान म के जवाफ पठाउ
कि किन पूजिदै छ भनेर
याे जिकिरकाे तादम्यता के छ ?
कुन नजिरहरूमा आधारित हाे ?
कि म सयाैं वर्ष अगाडि जन्मिउँ
ल्याउ बर्तमानमा विगत
र देखाउ सबै यादहरू
कैद गरिराखेका ।
सुनसान असार
केटाकेटीकाे चित्कार खेतमा भेटिएला
सयाैँ वर्ष पहिले
मेराे जन्मकाे आशंका हाे श्रीमान ?
भतभति जलेकाे शरिर
रटिरटाउ इतिहास
कसरी यादकाे एल्बमबाट निकालु
या म इतिहासमा पर्दापण हाेउ
कि म अपराधि झैं हर जिकिरमा
आफ्ना दलिलहरू पेश गरूँ
या
आफ्नै शिर उपर लैजाउ याे दुष्कर्म
जसकाे पाठ अवचेतनमा भरिएकाे हाे
काे बाट कहिले आयाे बेखबर बनेर
गडेकाे छ रिङमिगाएर दिमागका कप्टेराहरू
म पूजारीमा परिणत हुनुपर्ने
आशंका पुनर्जन्मकाे
काे ? अपराधी बनेर ?
या पिडित ?
उपदेशक ?
श्रीमान ! अवचेतनले चेतना दिएन
चेतनाले अवचेतन राेकेन
लगलगिए पछि शरिरका पुर्जा
भाकलले पहिलाे प्रथमिकता पाएकाे हाे
जाेखना हेराए पछि
लगिएकाे हाे तिर्थ व्रत
र
माेडिएकाे हाे कपाल
क्रियापुत्री झैं
बामनी बज्यैकाे पुजारी बनाउन ।
आग्लाे लगाएर खरानीमा अवतरित
माछाकाे आहारामा उद्देलित
शक्तिकाे हाकले धुजा पारिएकाे
साठीमा किनेर काटेकाे
या साटाेमा जलेकाे
बामनी बज्यैकाे चित्कार सुनेकाे छैन मैले
न मलाइ दृश्य पान भएकाे हाे
धर्म बचाउन
धर्म रक्षाकाे लागि
वा
पापकाे भारी लुकाउन
देउती बनाएर
निस्तेज पारिएका चिहानहरूकाे
अर्चनामा चयन हुन्छ
एक दुर्वल मन ।
![]() |
बामनी थान आठबिस नगरपालिका ६ दैलेख |
No comments:
Post a Comment